English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


Thursday, August 18, 2011

Քիք-բոքսինգի միջազգային խոշոր մրցաշար



Եզդի ժողովրդի սպորտայի աշխարհի

 նոր պարծանքը



Եզդիները Հայերի բարեկամներն են: 
The President Kickboxing federation of Armenia
Garnik Hayrapetyan
Դեռևս Ղարաբաղյան պատերազմի ժամանակ նրանք իրենց առաջնորդ պր. Ա. Թամոյանի գլխավորությամբ կանգնել են իրենց եղբայր հայ ժողովրդի կողքին: Այսօր էլ նույն կերպ են մարզաշխարհում: Պետք է ասել, որ Հայաստանի «Քիք-բոսինգ»-ի առիթով շատ ելույթներ են ունեցել եզդի մարզիկները: Որոնց շարքերում են եղել` Ամար Թամոյանը, որը մեծ հաջողությունների է հասել միջազգային խոշոր մրցաշարերում, Սուրիկ Հաջոյանը, ով 2011թ. օգոստոսի 18-ին փայլուն հաղթանակ տարավ Ուկրաինայի Յալթա քաղաքում տեղի ունեցած WAKO (Քիք-բոքսինգի Համաշխարհային ասոցիացիա կազմակերպություն)-ի  միջազգային խոշոր առաջնությունում, նվաճելով 1-ին պատվավոր տեղը և ձեռք բերեց մասնակցելու սեպտեմբերին կայանալիք Ռուսաստանի Դաշնության Անապա քաղաքում աշխարհի գավաթի խաղարկությանը մասնակցելու իրավունք: Այդ ամենը ասում է  ՀՀ «Քիք-բոքսինգ»-ի ազգային ֆեդերացիայի նախագահ, ՀՀ պաշտպանության նախարարության նախարարին առընթեր հասարակական խորհրդի անդամ պր. Գառնիկ Հայրապետյանը: 










Նա նշեց նաև, որ շնորհակալություն է հայտնում այն մարզիկներին, ովքեր այս մարզաձևում Հայաստանը ներկայացնում են բազմաթիվ խոշոր մրցաշարերում:



Surik Hajoyan
Ուկրաինայի Յալթա քաղաքում տեղի ունեցած միջազգային խոշոր առաջնությունում, որը հեղինակություն էր բերելու սպասվելիք աշխարհի գավաթի խաղարկությանը մասնակցելու համար: Նրանում ընդգրկված էին 7 երկրներ, Հայաստանը ներկայացնում էին 5 մարզիկ:

Հետևյալներն էին.



1. Սուրիկ Հաջոյան`  1-ին տեղ
2. Մելսիկ Բաղդասարյան`  1-ին տեղ
3. Արման Սեդրակյան`  1-ին տեղ
4. Զալիբեկ Համբարձումյան` 2-րդ տեղ
5. Իշխան Ասատրյան` 3-րդ տեղ



Հայաստանը վաստակեց 3 ոսկե, 1 արծաթե և 1 բրոնզե մեդալներ:

Trainer Amar Tamoyan with his Lion Club 
 Հայաստանի դրոշի ներքո հանդես եկող, ազգությամբ եզդի Սուրիկ Հաջոյանը լրագրողի հետ հարցազրույցում ասաց հետևյալը.  «Այս հաղթանակը ինձ համար շատ կարևոր էր, հպարտ եմ, որ եզդի եմ և ջանում եմ իմ ազգի անունը միշտ բարձր պահել, թե Հայաստանում և թե աշխարհում: Այսուհետ առավել ևս ավելի շատ եմ մարզվելու, քանի որ  ինձ վրա դրված է մեծ պարտականություն: Ես գնում եմ մասնակցելու գալիք մեծ մրցաշրջանի առաջնությանը, իհարկե` հաղթելու ակնկալիքներով: Ամեն դեպքում իմ խորին շնորհակալությունն եմ հայտնում ՀՀ «Քիք-բոքսինգ»-ի ազգային ֆեդերացիայի նախագահ պր. Գ. Հայրապետյանին, նման հնարավորություն ընձեռելու համար: Եվ առաջին հերթին իմ արժանավոր մարզիչ Ամար Թամոյանին, որը ինձ այսպիսի պատվի արժանացրեց»:


Խդր Հաջոյան

0 comments:

Post a Comment

PLEASE LIKE

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More